Opnieuw een verdrietig bericht - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie Geest - WaarBenJij.nu Opnieuw een verdrietig bericht - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie Geest - WaarBenJij.nu

Opnieuw een verdrietig bericht

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 April 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het lijkt soms wel of verdrietige dingen vooral gebeuren als je ver weg van huis bent.

Van de week opnieuw een verdrietig bericht ontvangen. Ome Piet (een broer van m'n vader) is afgelopen woensdag overleden.

Opnieuw voel ik me klote, omdat ik geen afscheid kan nemen van iemand die me dierbaar is.
Over drie weken ben ik thuis, maar als ik morgen al zou kunnen, dan zou ik het doen... Ik ben er wel een beetje klaar mee nu.

Mijn gedachten gaan uit naar m'n lieve familie in NL...

Liefs uit NZ!
x Leonie

  • 11 April 2009 - 04:10

    Ellen:

    Hoi Leonie, ik heb nog aan je gedacht deze week. Gisteravond was het afscheid nemen voor de familie, het was mooi dat we even mochten komen. Ik heb je ouders nog even gesproken... Tja, meid, weer eentje. Hou je taai, en probeer er nog wat van te maken. Doei

  • 11 April 2009 - 08:52

    Meike:

    Het stapelt zich wel op, inderdaad.. gecondoleerd met je oom en heel veel sterkte meis, nog drie weekjes maar ik kan me voorstellen dat dat nu heel lang voelt..

  • 11 April 2009 - 10:19

    Kitsam:

    Lieve Leonie,

    Jemig, wat heftig zeg.. Gecondoleerd met je oom en ik hoop dat je familie en jij ruimte en tijd hebben om dit verlies een plaats te geven.. Ik denk aan je lieverd.

  • 11 April 2009 - 10:23

    Saar:

    Pff het zit je absoluut niet mee. gecondoleerd met je oom, en heel erg veel sterkte meis!
    ik hoop dat je laatste weekjes een beetje rustig worden, nog even en je bent weer in nl!

  • 11 April 2009 - 10:40

    Marijn De Hoop:

    Lieve Leonie,

    Gecondoleerd met je oom. Dat is zeker weer een verdrietig bericht. Kan me heel goed voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. Veel sterkte nog de komende tijd.

    Liefs Marijn

  • 11 April 2009 - 16:08

    Meire:

    het spijt me,vreselijke.
    soms is beter niet proberen het leven te begrijpen.

  • 11 April 2009 - 18:31

    Marlies:

    gecondoleerd met je oom Leun. Ik begrijp goed dat je je rot voelt. Het is vervelend dat je niet bij het afscheid hebt kunnen zijn maar in gedachten was je er vast bij.
    Maar he! je moet er nog wel even van genieten hoor, ik weet zeker dat je oom dat ook had gewild. Je bent er nu nog dus maak er nog wat van!!! Over drie weken ben je weer terug en voor je het weet lijkt /is nieuw zeeland weer zo ver weg.

  • 12 April 2009 - 19:27

    Hanna:

    Lieve Leonie,
    Het zit je ook allemaal niet mee he meisje... Gecondoleerd met je oom en veel sterkte nog de laatste weken. We denken aan je..

  • 13 April 2009 - 09:18

    Karin Van Der Salm:

    Lief nichtje,

    Kan me heel goed voorstellen dat je nu in Zoeterwoude zou willen zijn...

    Sterkte, meissie.

    Groeten van Karin

  • 13 April 2009 - 13:15

    Ria Em:

    Lieve Leonie, Wat vreselijk is dit bericht ook voor jou weer en we begrijpen heel goed dat je nu graag thuis zou willen zijn. Dus veel sterkte, we denken aan je en .... het is nog maar 3 weken. Maak er maar het beste van!
    Liefs, Ria + Peter

  • 13 April 2009 - 14:10

    Marijn:

    He zussie,
    Ja tis klote he?! Nog drie weekjes meis, dan ben je weer lekker thuis. Hou nog even vol, voor je het weet zit je in het vliegtuig naar huis. En laat het me even weten wanneer ik je kan bellen, ok?
    Dikke kus,
    Marijn

  • 14 April 2009 - 16:00

    Karin:

    Achhhh lieve Leeuw,

    dit zijn geen leuke dingen.......Kom maar snel naar huis!
    Fijn dat je ons kleine landje mist!
    Tot over drie weken.
    Liefs en sterkte

    Karin xxx

  • 15 April 2009 - 20:19

    Manuela:

    lieve leonie,
    gecondoleerd met het verlies van ome Piet heel veel sterkte ermee en tot snel hou je taai he
    liefs manuela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 25 Maart 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 28601

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 29 Februari 2016

Down Under 2.0

04 Juni 2010 - 25 Juni 2010

Egypte ervaren

17 Oktober 2008 - 02 Mei 2009

Leunie goes Kiwi

Landen bezocht: